Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

söndag 15 december 2013

Julfix och nedplockning

En vecka har gått. Ett litet opraktiskt ryggskott lade sordin på första delen av veckan men det har blivit bättre under helgen. Jag har plockat ned min utställning på Boställets Vedugnsbageri. Nu ska de sålda tavlorna levereras ut innan julhelgen. Idag har jag blivit filmad när jag målade lite akvareller av några kompisar som hade lite kul idéer till en presentation för sitt jobb - hoppas det blir användbart. Huset har fått en tidig julpimpning, eftersom vi åker till Florida på annandag jul så vill vi hinna njuta lite av julen innan helgerna. Idag har vi också rört ihop julgodis - Rocky Roads, Mozartkulor samt marsipanfigurer.

För femte året har jag följt Musikhjälpen på P3 - en fantastiskt projekt och ett stycke trevlig dygnetrunt underhållning. Årets tre programledare gjorde ett jättejobb som vanligt. Årets tema var Alla kvinnor har rätt att överleva sin graviditet, en självklarhet för oss i Sverige men inte för många kvinnor eller flickor runt om i världen.





LPHFD söndagen 15:e december: Bright Eyes med First Day Of My Life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar