Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

måndag 28 oktober 2013

Sneakpeak och konsert

Nu är utställningen på Ericsson nedplockad och de tavlor som inte blev sålda står i min lilla målarhörna. Nu är planeringen i full gång för nästa utställning. Knappt tre veckor kvar och jag har fortfarande en del idéer som ska förverkligas o produceras. Jag vill verkligen ha ett musiktema men det kommer inte att lyckas till hundra procent. Jag trivs bra i min målarhörna, lättare att bara sätta igång, fri sikt till TV:n och resten av familjen. Skönt att sitta på nedervåningen när de andra huserar på övervåningen. Här kommer en liten sneakpeak på vad som är under produktion.


Bara måste komma tillbaka till konserten jag var på igår. Helen Sjöholm tillsammans med fyra fantastiska musiker bl a Jojje Wadenius. Som många av de som känner mig vet så är jag smått förtjust i Helen. Hennes gudabenådade röst har fascinerat mig sedan Kristina från Duvemåla. Har sett henne live en handfull gånger och inte blev jag besviken igår heller. Två timmars blandad kompott med tyngdpunkt på senaste skivan där hon tolkar Billy Joels låtar på svenska, har ni inte lyssnat på den så rekommenderas det starkt. Kunde inte låta bli att få en skiva signerad och mitt sällskap på konserten fotade mig o Helen. Jag brukar inte frekvent lägga ut bilder på mig själv men den här bara måste visas.........
LPHFD måndagen 28:e oktober borde ju ha varit något med Helen men idag har denna låt suttit som ett frimärke i hjärnbarken. Från första programmet Så Mycket Bättre: Ebbot Lundberg med Fri Som En Vind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar