Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

fredag 14 juni 2013

Skolavslutning och Level 147

Skolavslutning i traditionell anda. Döttrarna slutar 2:an och 5:an. Återigen påminns man om hur åren går. Åldersnoja -nej då.....eller jo...eller lite....nä inte så farligt, bland de få saker man absolut inte kan göra något åt, bara att åka med. Traditionen fortsatte med förmiddagskaffe och jordgubbar.
Jag lägger mig platt.
Jag snöar in på saker ibland.
Jag är fast i Candy Crash Saga.....på mobilen....på I-paden....ibland på Facebook. Level 147 har jag fastnat på i säkert tre veckor. Jag säger till mig själv - ge f-n i det där spelet men att ge upp på en nivå som verkar omöjlig är inte min kopp med te.
Idag när jag nästan bestämt mig för att köpa mig "fusk" så ramlar jag igenom level 147....blev helt paff. Och nöjd. Kände att helgen fick en rätt trevlig start.
LPHFD fredagen 14:e juni: Hela skivan Random Access Memories men Daft Punk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar