Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

fredag 30 mars 2012

Arbetskamrater och Laleh

Fredag - det är nog veckans bästa dag. Underbart att komma hem efter jobbet, ta det lugnt, laga god mat, ta en kall öl till matlagningen och ett glas gott vin till maten. Skön trötthet efter en veckas arbete.
Idag var sista arbetsdagen för en kollega som jag kommer att sakna. Vi har jobbat ihop ca sju år, jag var fadder år henne när hon började på min avdelning sedan har vi kamperat ihop, drivit projekt och dagligt arbete tillsammans. Nu flyttar hon bara över gatan till en annan avdelning men jag kommer sakna henne i det dagliga arbetet. Hoppas det blir bra på nya jobbet - T !
I morgon ska det bli lite barnfritt, restaurangbesök och konsert med Laleh. Jag såg Laleh 2010 som förband till Lasse Winnerbäck, jag hade hört talas om henne men aldrig lyssnat på henne. Jag blev helt tagen, vilken tjej, vilken energi, vilken musikalitet och man blev bara så glad att se o höra henne. Nu har hon blivit lite mer känd för massorna i och med Så Mycket Bättre. Det ska bli kul att se o höra henne igen i morgon. Återkommer med recension.
LPHFD fredagen 30:e mars: Han Tuggar Kex med Laleh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar