Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

fredag 16 mars 2012

En dag och fredag

Vissa veckor känns fredagen mer välkommen än andra. Detta är en sådan vecka. Äldsta dottern hjälpte till med matlagningen och det det blev en kalasgod lasagne. Det röda vinet fick hon dock inte vara med att dela - det gjorde jag och min fru.
Barnen ville se film. Det ville vi också. Dock inte samma film. Vuxenfilmen blev En Dag med bl a Anne Hatheway. Hon är för övrigt nästan lika vacker som min fru fast bara nästan. Jag tyckte filmen var fantastisk och sorglig.
För övrigt ligger en helg framför oss som ett oskrivet blad. Om bara min fru är frisk i morgon så ska vi föröka ta en sväng till Boställets Vedugnsbageri och ta en fika o köpa lite av Karins smaskiga bröd.
LPHFD fredagen 16:e mars: Always Look At the Bright Side of Life med Monty Python

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar