Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

torsdag 26 april 2012

Blöt men nöjd

Hemringd på förmiddagen, yngsta dottern hade huvudvärk. Det blev en skön dag. Lite bakning, legobygge och på kvällen en lång promenad. Den norska vädersiten hade utlovat sol och ingen nederbörd under kvällstimmarna. Jag hann gå 10 minuter så blev jag ganska blöt. Jag svor lite tyst på Norge i allmänhet och www.yr.no i synnerhet. Jag hade kameran med mig för det skulle bli några fina kvällsbilder hade jag tänkt. Kameran fick vila innanför jackan så jag var både blöt och såg smått gravid ut på min promenad.
10 minuter innan jag kom hem visade sig solen och en fantastisk regnbåge låg framför mig. Den började vid Mjärdevi Center och hade sitt slut (såg det ut i alla fall) rakt på vårt hus. Fint.

LPHFD torsdagen 26:e april: Barpianisten med Helen Sjöholm

PS Kanske får fira 7000 besökare i helgen ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar