Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

måndag 23 april 2012

Steg efter steg

Idag börjar stegräkning på jobbet. Den lilla stegräknaren innehåller ett fiffigt överfallslarm. Man drar i ett snöre med en sprint och det piper - ett illa ljud för mina öron. Jag har nu opererat bort batteriet till överfallslarmet. Jag får ta risken.
Nu ar jag börjat fundera på tatuering igen. Jag har tänkt på det ett par år. Så länge att halva jorden har skaffat sig en innan jag hann. Den ska inte vara stor. Den ska sitta på vristen. Kanske musik. Kanske Linus på Linjen. Jag tycker det skulle vara lite coolt. Min fru tycker det inte. Innan jag bestämt mig har jag nog gått i pension. Vi får se. Bara en liten en.....

LPHFD måndagen 23:e april: All This Time med Sting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar