Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

lördag 12 maj 2012

Städning och mys

Lördag, sovmorgon.....nej inte idag. Min bättre hälft skulle på en möhippa och jag skulle skjutsa dit henne till deras mötesplats....ICA Maxi ! Sedan var det hem, vippa i sig en kopp kaffe och sedan ut till samfällighetens städdag. Lagom kallt och småregnigt.
Äldsta dottern försvann med kompisar, jag och yngsta dottern mojsade ner oss i soffan med popcorn och tittade på en de bästa tecknade filmerna som jag sett - Dumma Mig (Despicable Me).

Sedan skulle vi fixa mat jag o barnen. Ingen lust. Ingen var sugen på något som fanns hemma. Styrde kosan mot Sol och Ris, vietnamesisk mat till bra pris. Efterrätt på stan med Ben&Jerry glass och en milkshake gjord på Strawberry Cheesecake - ruggigt.
LPHFD lördagen 12:e maj: Kom Ut med Christer Lindarw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar