Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

lördag 22 oktober 2011


Alla människor ska ha en blogg....varför inte jag ? Det är lite som Lars Winnerbäcks låt "Nu är vi alla små stjärnor", alla ska passa in, alla ska vara bäst, alla ska sticka ut.
Jag har inte tänkt att göra något revolutionerande, inte heller byta paradigm inom bloggvärlden utan bara ha en vanlig blogg där jag kan skriva av mig, dela vardagliga händelser. Kanske ladda upp lite alster i form av foton jag tagit eller tavlor jag målat. Jag gillar att uttrycka mig i bild och varför då inte göra det samtidigt som andra kan få njuta av det (eller lida) - välj själv.
Idag är det lördag och Smurfarna på bio står på önskelistan. Det kan vi unna oss, döttrarna o jag medan frun ligger o hostar i soffan.
Jag har också hunnit att lämna in första inlämningsuppgiften på kursen Visuell kommunikation som jag läser på distans på högskolan i Jönköping. Den här bilden har jag tagit och lämnat in tillsammans med en litteraturdiskussion. Nu håller jag tummarna för att den blir godkänd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar