Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

lördag 22 oktober 2011

LPHFD (Låten På Huvudet För Dagen)

Kanske många som har detta problem eller fenomen. En låt på huvudet har många haft men är det många som har den redan när man vaknar. Om jag vaknar till klockradion så blir det automatiskt den låten jag vaknar till som blir sittande i hjärnbarken tills långt fram på dagen. Om jag vaknar av mig själv så har jag nästan jämnt en låt ringande i huvudet ändå. LHPFD skulle kunna bli en stående punkt i bloggen. Enlåt på huvudet är inte enbart negativt, den har en positiv effekt på min tinnitus som jag har haft "nöjet" att lida av i snart 13 år - mer om den en annan dag.
LHPFD lördag 22/10: Morgonfågel med Bo Kaspers orkester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar