Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

lördag 21 januari 2012

3000 på väg.....

Tittar på besöksloggen och ser att det i skrivandets stund står 2991 besök - tänk snart 3000 besök på min lilla dagbok. Det känns kul !
I går fredag fick jag mail från min vän C. Det gjorde mig så glad - varm i hjärtat. C - jag kommer att ta dig på orden, hoppas du inte ångrar ditt erbjudande !
Detta behövdes under denna dag då min vän R. begravdes. Jag skrev lite om hans frånfälle för ett tag sedan. Jag bestämde mig för att inte åka på begravningen eftersom det var lite för långt att åka, det känns fortfarande som rätt beslut men blommor sändes och det kändes också bra. Det gamla kompisgänget skickade lite fina blommor med texten " Minnena finns kvar. Vi saknar Dig."
R - jag ska aldrig glömma när vi slog runt på Högfjällshotellet eller när du kom tillbaka från en båttur med flera burkar rysk belugakaviar. Det var gott och jag har aldrig efter det fått/haft råd att smaka det igen.

Idag ska vi till mina föräldrar, alltså barnens farmor o farfar. Det ska bli gemensam handbollshejande och utlärning av videoutrustning. De åker på safariresa till Tanzania nästa vecka följt av badsemester på Zanzibar. Jag är inte alls avundsjuk, inte alls.....
LPHFD lördagen 21:a januari: Englishman In New York med Sting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar