Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

onsdag 11 januari 2012

Välkommen hem, gymdebut och ett tungt besked

En dag som gått i 110. Tandläkaren (inga hål !), banken, jobb, debut på gymmet (får se om jag tar mig ur sängen i morgon), hämtat vår nya bil ! Välkommen hem till den lilla röda som ännu inte fått något namn - alla bilar måste ha ett namn. Så här ser den ut !
Det är bra att det varit mycket att göra idag, igår fick jag veta att en gammal vän gått bort. Det var ett tungt besked. Vi har inte haft så mycket kontakt de senaste åren men jag träffade honom innan sommaren och vi hittade varandra utan problem. Vi gick på högstadiet i parallellklass, gymnasiet i samma klass och umgicks massor, dagligen och helgerna. Vi åkte på flera skidresor tillsammans. Nu kom beskedet att han valt att inte leva längre - det är helt overkligt. Hur kan något bli så nattsvart att det inte finns ett uns med hopp om att få fortsätta leva, lämna fru och barn, ta steget.....det är nog något man aldrig kan eller vill förstå. Jag bara vet att jag blev otroligt ledsen att du inte finns längre min vän R.
LPHFD onsdagen 11:e januari blir en hyllning eller minneslåt till R.
I den stora sorgens famn med Helen Sjöholm och Freddie Wadling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar