Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

tisdag 31 januari 2012

Bilförsäljning och ISO tester

Två timmar att fördriva tiden på när dottern är på spelning. Fram med kameran och testa lite skymning till mörkerfotografering. Kul men kallt. Glömde toch det lite bistert efter två timmar, mixtrandes med kameran. Tog några små shoppingavstickare för att bränna lite pengar samt att värma mig.
Det här är några av resultaten, ganska fina färger, 1/20 dels slutartid och ISO 2500. LIte blåstickiga bilder som visar på kylan i luften tycker jag.
Därefter blev det första avsnittet av Top Model Sverige.....måste vackert utseende och urblåsta hjärnor gå hand i hand ?
Bilen verkar vara såld ! Ska till Kista och arbeta i morgon, tar med mig bilen upp och ska träffa köparen där. Sedan får jag väl försöka ta mig hem på något sätt.....





LPHFD tisdagen 31:e januari: When I Held Ya med Moa Lignell

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder de ger mig en längtan till att ta med kameran och gå ut en sväng. Dock får jag rysningar av Citroen. Har lite dåliga erfarenheter av det... haha.

    Har även sett att min blogg inte uppdateras i din blogglista. Jag har gjort om lite på bloggen så om du vill följa min blogg på din lista får du lägga in http://vardagsbetraktelservardagen.wordpress.com att följa istället så ska den uppdateras rätt... ha de bra..

    SvaraRadera