Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

onsdag 1 februari 2012

Bilförsäljning och kändis

Citreonen såld ! Så skönt. Blev bil till Kista och tåg hem. Passade bra eftersom jag ändå skulle jobba där idag.
Firade med en öl på O´Learys vid Stockholms central. Bredvid mig i baren stod Jay Smith. Han svepte två stycken åttor whiskey på ungefär 5 minuter, såg sur ut. Mötte honom igen på perrongen, såg sur ut. Han gick förbi mig på tåget, såg surare ut. Gick förbi mig ännu en gång, skulle öppna en automatisk dörr - dörren kände inte för att vara så automatisk, Jay såg helt galen ut. Trodde han skull sparka ut dörren. Han lommade vidare, ut ur mitt liv. Jag kommer inte att sakna Jays sura uppsyn.
LPHFD: Reklamjingeln - Kyckling På Fredag ibland blir man inte nöjd med låtar som sitter på huvudet......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar