Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

torsdag 16 februari 2012

Mot 4000 och bilstrul

Ägnade gårdagskvällen åt att bogsera vår "nya" bil till närmsta saabverkstad. Något strul med rattlåset som gjorde att nyckeln inte gick att vrida runt.....kul. Nu är den på verkstad och väntar på diagnos. Hoppas att begagnat bilgarantin gäller. Det blev en lång kväll tillsammans med yngsta dottern, hon var på pianolektion och det var efter den som bilen inte gick att starta. Hemma vid 20.30, ganska frusna och hungriga.
Idag har det varit VAB för äldsta dottern. En skön eftermiddag i soffan, tittandes på Mr Poppers pingviner med Jim Carrey. Han är ingen favorit hos mig men det var en ganska trevlig film.
Såg på räkneverket att jag närmar mig 4000 träffar på bloggen - det känns kul utan att ha marknadsfört den nämnvärt mer än blänkarna på Facebook och några på Twitter.
Nu ska jag göra ett nytt försök att få ordning på mitt bank-id så jag kan bemästra Försäkringskassans hemsida - wish me luck !
Klämmer in ett par bilder till från söndagen konsert - lite korniga men mycket beroende på högt ISO tal i mörkret.





LPHFD torsdagen 16:e februari: Release Me med Oh Laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar