Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

tisdag 28 februari 2012

100:ade inlägget och vårkänning

Här kommer mitt ett hundrade blogginlägg. Det har gått fort och så länge jag tycker det är kul så tänker jag fortsätta med mitt dagboksskrivande/fotobloggande.
Idag har jag dock ont i kroppen. Igår gick jag ner för trappan med laptopen i handen och missade sista trappsteget, trodde jag var nere på golvet. Vips så låg jag raklång över hall o köksgolvet med laptopen i att ganska bra grepp men jag blev helt mörbultad.
Idag steg äntligen temperaturen och solen sken - det var verkligen vår i luften. Jag tog en långpromenad på stan med kameran i högsta hugg men hittade ingen bra fotoinspiration förrän jag kom förbi domkyrkan, det var ett fantastiskt ljus på den när solen började gå ner och stämningen därinne inbjud också till några bilder. Här kommer några av dem som även inkluderar ett självporträtt - det var länge sedan.




LPHFD tisdagen den 28:e februari: Vem Är Kungen i Djungeln - den här orsakade kaffefläckar på mitt skrivbord idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar