Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

onsdag 8 februari 2012

Cykelolycka och guldbagge

Idag hade vi konstutlottning på jobbet. Konst och Kulturförereningen på Ericsson anordnade den årliga utlottningen. Jag har haft turen att vinna tre gånger på sex år - det är ett bra facit. Idag blev det dock ingen tavla utan ett litet konsthantverk från Anderska Konsthantverket i Gamla Linköping. En liten skulptur i form av en skalbagge som cyklat omkull - jättefin ! Man kan nästan säga att jag fått en egen guldbagge. Den ska pryda sin plats på pianot.
LPHFD onsdagen 8:e februari: Hvilelöse Hjerte med Kim Larsen . Jag ger snart upp - den här får jag bara inte bort från huvudet, den är i alla fall fantastisk tycker jag i all sin enkelhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar