Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

fredag 27 januari 2012

Långhelg och vänner

En ledig fredag bara att ägna mig åt en sak - mig själv. Jag ska bli bättre på det har jag lovat mig. Började med att hälsa på en mycket god vän och hade ett par trevliga timmar där, tack C ! Fortsatte dagen med lite shopping utan att spendera en krona, bra jobbat ! Kvällen blev hämtmat i form av thaimat, gott och smidigt.
Nu ligger en helg framför fötterna utan några speciella planer.  Ska försöka träna och kanske ta en sväng på stan. Min bättre hälft gjorde sin sista dag på sitt jobb idag. På onsdag börjar hon på Logica, det är de hon velat länge och vi hoppas det blir bra.
LPHDF fredagen 27:e januari: Little Marbles - Jag Hoppar & Trampar På Ditt Hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar