Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

lördag 26 november 2011

10 år och Laleh

Idag har jag varit förälder i 10 år, det är stort ! Dottern har blivit firad hela dagen och i morgon ska hon o jag gå och se Tintin på bio - hoppas det blir en bra avslutning på en skön helg.

Har just avnjutit Så Mycket Bättre på TV4. Jag kryper till korset....E-Type du växte som människa, din musik i din version suger fortfarande. Mikael Wiehe - vilken fantastisk version men framför allt. Laleh ! Det var längesedan jag fick tårar i ögonen av musik, men hennes version i kvällens program framkallade kårar längs ryggraden och tårarna vällde fram i ögonvrån. Hon är verkligen något alldeles extra ! Jag såg henne förra sommaren som förband till Lars Winnerbäck och hade inte hört en låt innan dess att en så liten människa kan lysa upp en scen på det sättet - man kan bli kär för mindre.
LPHFD lördagen 26e November: Snö med Laleh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar