Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

torsdag 24 november 2011

Pannkakor och fnitter

Hämtade yngsta dottern på fritids och fick ett bonusbarn med hem, jag tror inte jag hört två tjejer fnittra så mycket på en gång. Dessa glada tjejer plus den äldsta dottern önskade pannkakor - pappa är inte dåligt förtjust i pannkakor så önskan blev uppfylld.

Nu sitter jag och ser på Fråga Olle Dokumentären på Kanal 5, det handlar bland annat om en kvinna som är gift med Eiffeltornet och har ett förflutet med Berlinmuren - jag bara sitter o gapar. En blandning av förundran och fascination. Jag tycker att jag accepterar alla människor som de är och tycker inte att jag har några fördomar. Jag bara undrar vilka som var bjudna på bröllopet och hur man gosar med Eiffeltornet - endast fantasin sätter gränser och givetvis så länge man inte skadar någon annan så....... LPHFD torsdag 24 november: Jag såg mamma kyssa tomten med Lars Vegas Trio.
Idag är det en månad till julafton och i morgon är det Årets officiella start för att spela Lars Vegas Trios julskiva !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar