Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

tisdag 8 november 2011

Höstmörker

Det är sådana här dagar man undrar om jag bor i rätt land. Mörkt när jag åker till jobbet, mörkt när jag cyklar från jobbet. De få timmarna som lite ljus kan strila in genom fönstret så har jag persiennen fälld för annars speglar det sig i dataskärmen.....



Jag förstår folk som går i ljusterapi.....men nu ska jag inte deppa ihop för det. Planeringen inför jobbresan till Dallas fortsätter, bokningar, papper, möten ska synkas, presentationer ska produceras - det ska bli intressant. Jag är i Dallas nästa vecka och upptäckte att min forna husgud Sting befinner sig där på onsdag - hoppas man kan få tag på biljetter på plats.




LPHFD tisdag 8:e november: Sting med Seven Days

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar