Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

måndag 28 november 2011

Meny och bildoktorn

Alltid denna mysiga vardagsfråga: Vad ska vi äta ? Jag och min fru är ändå någorlunda strukturerade och försöker i största möjligaste mån att göra veckomatsedlar samt att storhandla. Ändå kommer frågan upp.....Oh nej det åt vi i skolan för 2 veckor sedan....eller det tycker jag inte om - sedan när då? Har funkat de senaste åren. Nåja, lite surfning resulterade i 10 maträtter, mest gammal skåpmat men några nya recept. Blir att åka o handla - kanske kan kalla den Anders Matkasse eller något liknande, betala mig själv 800 spänn och sedan gräva runt i kassarna o humma lite sådär förvånat som bara Joey i Vänner kan göra.

Nåväl, nu ska jag till min vän Bildoktorn för att se om det är något allvarligt fel med vår gamla Citroen. Gick igenom besiktningen men ska kolla ett par grejer.

LPHFD måndagen 28:e november: Om du lämnade mig då med Miss Li o Lars Winnerbäck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar