Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

onsdag 9 november 2011

Tankar om bloggar

Det är kul att blogga.
Det är kul att skriva o uttrycka sig.
Det kan skapa ett tvång.
Jag blir imponerad av människor som bloggar varje dag, kommer med nya tankar, ger mig bränsle till min blogg och kan hålla fast vid ett tema.
Exempel på temabloggar kan vara:
- Moderskeppet - tips, intressant, spännande.
- Elsa Billgrens Need Help Dressing - cool kvinna.
- Husligheter - avundsvärd känsla för färg o form.
- Lisa Rinnevuo - så fina tavlor.

Jag vill också komma på vad jag ska brinna för i min blogg, men det är ju ganska nystartad så jag får känna mig fram. Allra helst skulle jag vilja ha en inriktning på något av alla mina intressen och smalna av den men jag känner samtidigt att det kan bli för smalt o för svårt att hitta inspiration till detta. Jag fortsätter nog med lite vardagsbetraktelser och kryddar upp dem med konst, mat, musik och resor. Idag hittade jag några gamla bilder på tavlor jag gjort, haha......motorcykeln var ett beställningsjobb och stenen var ett experiment som blev ganska bra.LPHFD onsdag 9 november: Kärlek i Paket med Babian

1 kommentar:

  1. Kul att följa dina tankar. Jag hade också lite tema-ågren för min blogg men har hittills bara definierat vad den inte är för typ av blogg. Har nog också landat i vardags-blogg-kategorin... Icke att förakta.

    Jag läser vidare. Vi hörs. // Karin

    SvaraRadera