Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

torsdag 29 december 2011

Ensammen och nyårsmeny

Ännu ett teknikstrul - få saker kan få mig att bli på dåligt humör så som teknik som inte fungerar. När jag nu fått igång internetuppkopplingen på dotterns Nintendo så går det inte att läsa från minneskortet som jag fick med posten idag. Supporten online talade så vänligt om för mig att omstart skulle göras och om samma fel uppstod så skulle jag ta kontakt med distributören.....suck.
Båda döttrarna försvann ut idag, en på bio och en till kompis. En hel eftermiddag för mig själv - det hör inte till vanligheten. Yngsta dottern blev skogstokig när den äldre gick på bio utan henne så nu får jag i alla fall gå och se Alvin o Gänget 3 med henne i morgon. Efter det ska vi till simhallen med goda vänner och bli rena inför nyårsafton.
Nu är menyn bestämd till nyår och handlingen avklarad. Menyn blir som följer:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar