Vallaskogen Linköping

Vallaskogen Linköping
Foto: Anders Pihl @creativeamor

söndag 18 december 2011

Julstök och dansuppvisning

Köttbullar, inköp av gran, julgodis, julklappsinköp, dansuppvisning och lite annat. Helgen har gått i fixningens tecken. Mycket julstök, känns som vi börjar komma ikapp lite av julplaneringen. Hade en mycket trevlig kväll hos goda vänner på lördagen med julgodis, bastu, god mat o lite vin.
Var på dotterns dansuppvisning under söndagen och det var kul att se vad de lärt sig under terminen.
Helgens trivsamma tema tycker jag har varit upploppet av Musikhjälpen i P3 - vilken insats de har gjort och insamlingen inbringade över 18 000 000 SEK . fantastiskt. Jag tycker det känns tomt redan nu utan att kunna följa o lyssna på dem.
Jag har också fått överlämna beställningen av tavlan - det verkade som uppdragsgivaren gillade vad han fick o jag var nöjd med priset....
Provade att ta ett självporträtt med kameran - den konsten ska jag nog utveckla. Nr 1: Kul porträtt.



LPHFD söndagen 18:e december: Utan Dina Andetag med Kent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar